Salut,

> Salutare tuturor.

> Stie cineva unde pot urma niste cursuri CISCO la distanta ?
> Cu ce module imi recomandati sa incep ?

     Fundamentals of UNIX e mult prea basic, dupa parerea mea.
     Ai putea incerca  modulele de CCNA si apoi cele de Security.

     Mai nou modulele de CCNA si CCNP se pot face si aproape 100%
remote, mai multe detalii aici:
     http://www.cisco.com/warp/public/779/edu/landing/BDLccnaCCNP.html

> Care este cel mai avantajos in opinia voastra  ca si pret si seriozitate.
> Cu respect
> Aygun

           http://www.academiacisco.ro
           E cea mai bine dotata academie cel putin pentru CCNA/CCNP.
Sunt in jur de 20-30 switch-uri si routere, deci nu se pune problema
sa nu ai pe ce sa faci laboratoarele practice (cum se intampla in
unele academii). Cursurile se fac foarte serios: se tin prezentari, se
fac laboratoare cu ajutorul instructorilor, se dau examene online etc.